Тизерна реклама
Тизерна (банерна) реклама – масштабна популяризація продукту. Поняття «Тизерна реклама» – походить від слова «тизер», тобто маленький, але дуже інформативний банер із текстом, як правило, анімованим.
Результати наших клієнтів
У кожен проект, ми вкладаємо найкраще,
що можемо надати для розкручування сайтів.
450
Місячний трафік
21
Кількість угод
120%
Повернення інвестицій
3800
Місячний трафік
177
Кількість угод
350%
Повернення інвестицій
З розвитком інтернету та зростанням кількості користувачів мережі, популярність даної реклами зростає, порівняно з банерною, і ось чому:
1. Системи партнерських програм дозволяють моментально запустити рекламну компанію.
2. Відстеження конверсії, показника якості, співвідношення кількості кліків на покази.
3. Налаштування геотаргетингу, якщо маєте мету в конкретному регіоні.
4. Можливість охоплення величезної кількості аудиторії.
4.61 з 5 на основі 45 відгуків
4.50 з 5 на основі 20 відгуків
4.90 з 5 на основі 76 відгуків
Справді, результат може Вас здивувати, тому що з легкістю можна досягти відвідуваності за 1 добу в 5-10 тисяч унікальних відвідувачів. Єдине, чим поступається даний вид реклами, це якість трафіку. Звичайно, на 100 відвідувачів не буде такої віддачі як від просування сайту. Але, тим не менш, тут грає роль різниця в кількість.
Для яких груп товарів та послуг підійде реклама тизера? Як правило, тизерну рекламу використовують для популяризації чогось нового, де ще немає запитів у пошуку. Також ефективно проходять компанії ексклюзивних пропозицій. Вартість проведення тизерної реклами у нашій компанії становить 15% від бюджету.
Що таке тизерна реклама та як вона працює?
Тизерна реклама – це формат інтернет-реклами, який привертає увагу користувачів інтригуючим чи провокаційним змістом. Це спонукає їх перейти за посиланням для отримання повної інформації.
Чи надає компанія Goodweb послуги зі створення та розміщення тизерної реклами?
Так. Goodweb пропонує послуги з розробки та запуску тизерних рекламних кампаній.
Як вибрати потрібну мережу для розміщення реклами?
При виборі тизерної мережі слід враховувати репутацію мережі, якість трафіку, можливості націлення та вартість розміщення.
Які ризики пов'язані із використанням тизерної реклами?
Ризики включають можливість поганої якості трафіку, потенційне невдоволення клієнтів через провокаційний зміст та асоціацію з несумлінними рекламодавцями.
На яких платформах розміщується рекламна тизерна?
Тизерна реклама розміщується на новинних та розважальних сайтах, у блогах, соціальних мережах та форумах.